יום שני, 12 באפריל 2010

פשטידת תרד גבינה בולגרית






פשטידות אצלנו בשולחן האוכל מתקבלות תמיד באהבה.
יש משהו אלגנטי וטעים בפשטידה שמשדרג באופן אוטומטי כל ארוחה.

אני אוהבת לכל אירוע ואירוח להוסיף סוג אחד או יותר של פשטידה - אם ללות את המנה העיקרית,
או כאשר הארוחה היא חלבית הפשטידה תהיה המנה העיקרית לצד פירות או ירקות.

את הפשטידה הנהדרת הזאת אימצתי (שוב) מהבלוג הנפלא של מגי, בשינויים קלים שיתאימו
למטבח ולמצרכים שהיו לי..

פשטידת התרד הזאת היא נפלאה במיוחד לילדים שמתנגדים לאכול ירקות ותרד בכל צורה אחרת.
כאשר היא מגיעה צבעונית וטעימה בתור פשטידה היא מתחסלת בלי למצמץ..




האיש שלי הגיש לי חתיכה בתוספת תותים טריים - הניגוד של המתוק/חמוץ לצד המליחות
של התרד והגיבנות היה פשוט מושלם!

ממליצה מאוד לאמץ
זה הזמן לארוחות קלות אביביות צבעוניות נהדרות!
פשטידת תרד גבינה בולגרית
בסיס
200 גרם קמח
100 גרם חמאה קרה
2 כפות מי קרח (במידת הצורך)
מלית
600 גרם תרד חלוט ומסונן
100 גרם גבינה בולגרית
50 גרם גבינה מוצרלה מגורדת
50 גרם גבינת צאן או כל גבינה אחרת
3 ביצים
1/2 כפית אגוז מוסקט
פלפל לבן

אופן הכנת הבצק
במעבד המזון לערבב קמח וחמאה בפולסים קצרים עד לקבלת תערובת גרגירית,
להוסיף את מי הקרח במידה והבצק לא מתגבש,
לעטוף בנילון נצמד את הבצק ולקרר שעה במקרר.

לאחר שעה לרדד את הבצק ולרפד תבנית עוגה מס' 26.
לאפות כ-10 דקות ולצנן.

בקערה גדולה לערבב תרד וגבינות להוסיף תבלינים וביצים ולערבב היטב,
לשפוך על בסיס הפשטידה המצונן ולאפות כשעה; או עד שבסיס הפשטידה משחים מעט.



11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אהלן ...שמח שמצאתי את הבלוג הזה ...
עכיוש אוכל להגיב לך ...

יופי של פוסט ...
עשיתי מנוי

Odeliaa אמר/ה...

נראה טעיםםםם! :-)

אנונימי אמר/ה...

נראה פשוט מעולה!

נטלי

Roniti אמר/ה...

אהלן סתיו
חן חן , שמחה שאתה פה.

תודה רבה
ויום קסום :}

Roniti אמר/ה...

תודה אודליה יקרה }{
באמת פשטידה/פאי טעימה ביותר!!

Roniti אמר/ה...

תודה לך נטלי האנונימית :}
יום קסום ויפה לך!

אנונימי אמר/ה...

yyyyyy

נפלא..טפלא צבעוני ובטוח טעים

חגית343

אנונימי אמר/ה...

מעולה מעולה!!!
רעיון נוסף לשבועות..
חהה לא ליצחוק אבל אוהבת להכין רעיונות מראש..
זה מבטיח לי ..מיבחר עשיר...
אוהבת ומודה לך
שונטל

רבקה אמר/ה...

ואייואי זה נראה משגעעעע!!!
רוניתת =] איך את מרגישה?!??!?!

fairy_mi אמר/ה...

איזה מאפה גבוה ומרשים
אהבתי מאוד את שילוב הטעמים
חייבת להכין, ממש עשית לי חשק! :)
נשיקות

אנונימי אמר/ה...

אני כל כך שמחה שמצאתי את הבלוג הזה כי הפשטידה יצא טעימה כל כך!!! כל הכבוד על המתכון המושקע, ממש אהבתי... אני גם אשמח לתרום את חלקי בענין הפשטידות - יש לי מתכון מנצח של פשטידת גבינה וירקות, בכיף אתן את המתכון של סבתא שלי למי שירצה... אה, דרך אגב אני אוהבת לקנות את כל המצרכים לפשטידה בסופרמרקט באינטרנט כי זה חוסך לי המון זמן אחרי העבודה.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife