יום ראשון, 7 במרץ 2010

פלפלים ממולאים




יש מאכלים עם שורשים;
מאכלים שלא משנה באיזה גיל או איפה נאכל אותם הם ישר יחזירו אותנו הביתה..
הבית הראשון שלנו זה שגידל אותנו עם הריחות, עם הטעמים, התמימות של האוכל
וכאשר אני מכינה את האוכל האמיתי - זה שגדלתי עליו והילדים שלי אומרים לי שהם מרגישים שהם
עכשיו אצל סבתא בישראל - אני מרגישה שהצלחתי.

למרות החידושים, למרות האופנה זה האוכל המנחם, ואין אחד שלא מכיר אוהב ומכין,
כמו ההורים, כמו השכנה או כמו זאת מהבלוג.

זה מה שהכנתי ביום שישי , פלפלים כתומים צהובים ממולאים בטעם שאי אפשר לסרב לו.



פלפלים ממולאים בשר

10 פלפלים בינונים
חבילה בשר טחון
1 בצל גדול קצוץ
1/2 כוס אורז בסמטי שטוף היטב
פטרוזיליה קצוצה
מלח/פלפל
פפריקה אדומה
5 כפות רסק עגבניות

לרוטב
1 קופסא רסק עגבניות
1 קופסא עגבניות חתוכות
2 כפות רכז רימונים
פפריקה אדומה
מלח
פלפל לבן
מעט קטשופ
2 כוסות מים

אופן ההכנה:
את הפלפלים חותכים בקצה (ראש) כמו מכסה ושוטפים היטב את הפנים. מייבשים במגבת נייר.

במחבת כבדה לטגן את הבצל הקצוץ במעט שמן עד שקיפות.

לערבב את הבשר הטחון עם הבצל המטוגן, להוסיף את האורז הפטרוזיליה, התבלינים ורסק העגבניות ולערבב היטב.
להניח חצי שעה לספיגת הטעמים.

לקחת מעט ממילוי הבשר ולמלא את הפלפל (לא עד הסוף, האורז נוטה להתנפח).

בסיר גדול לערבב מחצית מכמות רסק העגבניות, חצאי עגבניות חתוכים, תבלינים ומים עד לבעבוע.
להוסיף את הפלפלים הממולאים בתוך הסיר ואת יתרת רסק העגבניות ואת יתרת התבלינים על הפלפלים ולכסות בצלחת
גדולה, לכסות במכסה ולבשל על אש קטנה/בינונית במשך שעתיים עד שלוש.

בתיאבון!



7 תגובות:

רבקה אמר/ה...

יאמייייייייי אני כל כך רעבה! באלי לאכול את זה דרך המחשב
אולי תעשי שזה אפשרי?
סתם
בקיצור ממש נראה טוב!!

אנונימי אמר/ה...

א ו ה ב ת :)

חגית343

אנונימי אמר/ה...

א ו ה ב ת

חגית343

אנונימי אמר/ה...

נראה מעולה, כיף שהזכרת את המעדן האהוב הזה
הבעיה היא שהם כל כך יקרים כאן בארה"ב, לא?

מקוה לנסות בקרוב
שירי

נטלי אמר/ה...

רשעות לשמה הפלפלים האלה! זה נראה מעולההההה!

נטלי

fairy_mi אמר/ה...

אחחח איזה סיר יפהפה :)
פלפלים ממולאים טובים זה דבר שבהחלט אי אפשר לעמוד בפניו
ותמיד יזכירו לי ריח של בית :)
אני זוכרת אותו עוד מילדות, כשהייתי נוהגת לערבב את המילוי של הפלפל ביחד עם פירה, זה היה מעדן :)
ממש עשית לי חשק, נראה מצוין

עמליה אמר/ה...

המתכון נראה מצוין וההסברים נפלאים,
כל הכבוד

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife