יום רביעי, 3 בפברואר 2010

פרייד צ'יקן - עוף מטוגן




שאלו אותי אם אנחנו בבית אוכלים רק אוכל ישראלי
האמת שלא, אבל את שאר המאכלים אני פשוט לא מפרסמת
לגור כל כך הרבה שנים בארה"ב זה אומר להיות חשופים לאין ספור מטבחים לשפע טעמים
יש פה הכל מהכל ואנחנו די אוהבים לנסות - לפעמים אני לוקחת מתכונים שאהבנו ממסעדות ומנסה בבית עם
שינויים לפי הטעם האישי..

מתכון אחד כזה הוא פרייד צ'יקן - עוף מטוגן שיתאים לבית
במתכון המקורי משתמשים בריוויון (באטר מילק), אני ניסתי עם מרכיבים אחרים - והתוצאה יצאה מדהימה!

אז הנה ארוחה אמריקאית למהדרין.




עוף מטוגן - פרייד צ'יקן

8-10 חתיכות עוף טרי ספוגות בנייר סופג

קערה ראשונה
1 כוס קמח
1/4 כוס קורנפלור
מלח
פלפל
1 כפית אבקת שום
2 ביצים טרופות
1/4 כוס מים (מעט פחות)
2 כפיות סויה
1 כפית פפריקה מתוקה

קערה 2
1 ו-1/2 כוסות קמח
1/4 כוס קורנפלור
מלח
פלפל

שמן לטיגון

אופן ההכנה:
לערבב את הקמח הקורנפלור מלח פלפל ואבקת השום ביחד, לטרוף את הביצים ולהוסיף לתערובת הקמח
להוסיף סויה ופפריקה ולערבב היטב, להוסיף את המים עד למרקם בלילת פנקיק'ס כמעט,
לא לשפוך מיד את המים, לבדוק לפני כן את הבלילה שלא תהיה דלילה מדי.

לטבול את חלקי העוף בבלילה.

לחמם שמן בסיר עמוק (ווק יהיה נפלא)

לערבב את החומרים היבשים בקערה 2.

להעביר את חתיכות העוף מקערה 1 לקערת היבשים ולכסות באופן שווה, לנער משאריות קמח ולהניח על צלחת
נקיה ל-5 דקות בערך (לספיגת הטעמים).
לטגן את העוף בשמן החם בין 10 ל-15 דקות, להפוך שיטוגן באופן שווה.

להוציא מן המחבת ולהספיג על נייר סופג.




להשלמת הארוחה האמריקאית להגיש בתוספת פירה תפוחי אדמה ושבבי שום ולחמנית ביסקויט.

13 תגובות:

אולגה אמר/ה...

פונצ'י, זה נראה מצויין.
נראה לך שילך גם בגרסה אפויה?

אנונימי אמר/ה...

יש לי חשק לקחת ביס מהמסך
נראה נפלאאאא

זו חגית343 האנונימית

Odeliaa אמר/ה...

אני קוראת של הבלוג שלך תקופה ארוכה ופעם ראשונה מגיבה.
העוף נראה מעולה :-)

יש לך מתכונים קייג'ונים או קריאולים?
אני אשמח לנסות משהו מעניין :-)

עמליה אמר/ה...

פשוט...
מעולה, נראה כל כך טעים - כמעט שאפשר לאכול את התמונות.
אנסה בקרוב ,
תודה

fairy_mi אמר/ה...

אוי כמה שאני מתגעגעת ל-KFC...
הסניפים שבארץ נוראיים
והמתכון שלך ממש עשה לי חשק...
מנסה להימנע מלהכין בבית בגלל השחיתות
אבל חייבת לנסות מתישהו, נראה מעלף

Roniti אמר/ה...

תודה רבה אולגה
האמת קראתי מתכון שהכינו בתנור, אבל לא ניסתי
- מבטיחה לעדכן בעתיד.

שבוע טוב !

Roniti אמר/ה...

תודה חגית יקירה
איזה כיף שאת פה ומגיבה :}}

זה באמת מסוג המאכלים שמזמינים ביס עסיסי ביותר.

Roniti אמר/ה...

ברוכה הבאה אודליה
כמה כיף לארח אותך פה ולקרוא אותך :)

הנה אתגרת אותי
יש מלאי מתכון קיג'ונים וקריאולים שרציתי להכין ואף פעם לא ניסתי, אולי בגלל החריפות אולי בגלל השוני - אבל בזכותך אנסה ואפרסם.

תודה ושבוע נפלא :)

Roniti אמר/ה...

תודה רבה עמליה
כמה כיף לקרוא תגובה כזאת :))

שבוע משובח!

Roniti אמר/ה...

היי פייתי
לדעתי את בכלל שייכת לנוף הקריר שפה :)
אפילו לא ידעתי שיש בארץ סניפים של KFC, חידשת לי :)

האמת פה בשנה אני מכינה ולא יותר, שחיתותי אמרת - צדקת ובגדול.

שבוע קסום יקירתי }{

Unknown אמר/ה...

אהבתי ..פשוט אהבתי..

חייבת לנסות!!!!

תודה יקירה שלי...

חיבוק חם מהקור והשלג ששוב נחתו עלינו!!!

שונטי

דוד אמר/ה...

מומלץ לא להניח אחרי טיגון על נייר סופג. זה מוציא את הלחות מהנתח ואז זה מאבד את הפריכות.
פשוט להניח אחרי הטיגון בתוך מסננת מתכת שמונחת על צלחת זכוכית לניקוז השמן.
ההבדל שמים וארץ.

אנונימי אמר/ה...

נסיתי והיה מדהים. רק הערה קטנה, אם העופות גדולים מידי אז כדאי לבשל אותם כ 20 דקות, במקרה היו אצל הקצב שלנו חתיכות עוף עבות מאוד אז העוף לא בושל טוב קרוב לעצם, וכשטיגנו יותר זמן אז הציפוי התחיל להישרף יותר מידי. פשוט לנסות אחד או שניים ואז לראות.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife