יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

עוגיות פאי פקאן





אתמול חזרתי באמת מאוחר מאירוע שעשינו בעבודה.
למרות העייפות או אולי דווקא בגלל זה האדריניילין היה בשיאו ואחרי מקלחת טובה השינה היתה רחוקה כשנות אור ממני...
ידעתי שרק דבר אחד יכול להרגיע אותי וכדאי לי מאוד לייעל את האנרגיות הללו למקום טוב.

נכנסתי למטבח והחלטתי להכין את העוגיות שסימנתי לא מזמן בתור הבטחה
עוגיות פאי פקאן - רק מהשם התאהבתי בהם, עוגיות סתיו אמיתיות.

בזמן שהעוגיות נאפו הבית התמלא בניחוח פאי פקאן וידעתי שלא רק השם גורם להתאהבות - עוגיות לשמור לנצח!!!

עוגיות פאי פקאן- מתכון מאת Land O' Lakes

1 כוס דחוסה סוכר חום
3/4 כוס חמאה רכה
1 ביצה
1 כפית תמצית וניל
2 כוסות קמח לבן
1 כפית אבקת אפייה

מילוי פקאן
1 כוס אגוזי פקאן קצוצים
1/2 כוס סוכר חום
1/4 כוס שמנת מתוקה
1 כפית תמצית וניל

אופן ההכנה:
לחמם תנור ל-180 מעלות.

בקערת המיקסר להקציף סוכר חום, חמאה, ביצה ותמצית וניל עד לתערובת קרמית.
לנפות קמח ואבקת אפייה להנמיך את מהירות המיקסר ולשפוך את הקמח לתערובת
לערבל עד שמתהווה בצק קרמי רך.
להניח נייר אפייה על תבנית תנור, ליצור בידיים לחות (לא רטובות) כדורים ובעזרת הבוהן ליצור שקע באמצע כל עוגיה.
בקערה קטנה לערבב את כל חומרי המלית.
בעזרת כפית למלא כל עוגיה בשקע שיצרנו.

לאפות בין 8 ל-12 דקות או עד שהעוגיות זהובות.
לצנן היטב לפני שמוצאים מהתבנית.


סתיו נעים לכולם..

12 תגובות:

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

הלו סיס ...
איזו השקעה , אני בעילפון פה!
אם יש משהו שאני מאוד אוהבת אלו העלים היבשים האלו.
זה כל כך אופנת סתיו שזה מדהים.
מה אגיד לך... את העוגיות האלו אני הולכת להכין , ואני אוכלת את עצמי על כך שאתמול בקנייה המרוכזת קניתי הכול חוץ מפקאנים.
עכשיו אצטרך לקנות אותם במיוחד.
אספר לך איך יצא אצלי ....

פשוט אגדה הפוסט הזה, שתדעי.
מרוב התלהבות שכחתי לקלל....

מתה עליך סיס.

maya100 אמר/ה...

נראה נהדר והשילוב עם השלכת בכלל עושה לי את זה BIG TIME...
כמה עוגיות יוצאות מהכמות הזו?

Forest אמר/ה...

איזה אנרגיות יש לך! כשאני עייפה כל מה שאני יכולה לעשות זה לצנוח למיטה ולבהות בתקרה..
העוגיות נראות מעולה, והסתיו אכן מביא איתו ריחות ומראות אחרים.. יופי של ביצוע =)

אנונימי אמר/ה...

אני עוקבת בהדיקות אחרי הבלוג שלך. העוגיות האלו נראות כל כך טוב, שבהתחלה לא טרחתי לקרוא את המתכון, כי הייתי בטוחה שזה מסובך.
בסוף עשיתי אותן היום (מרגע שקראתי לא התאפקתי) והן מעולות!!! זה לא המתכון הראשון שלך שאני מנסה, אז המון המון תודה!

fairy_mi אמר/ה...

איזה מקסימות! כרגיל את נהדרת יקירתי
כבר התאהבתי בהם בפורום
וכאן שוב הן מעלות בפני ניחוח פקאנים וקרמלי מתקתק...
זה בהחלא אחד משילוב הטעמים האהובים עליי
ויחד בעוגיה קטנה ומוקה זה נראה מקסים!
מריחים אותם עד לכאן, אחחחחח
ברוך הבא לסתיו :)

Roniti אמר/ה...

היי בייב!
צודקת לגמרי
אם יש משהו מקסים זה עונת הסתיו.
כמה רומנטית ונעימה.

מחכה שתספרי לי
ושמתי לב - כל הכבוד לך יפתי
הגענו לימים טובים
לאב יה }{

Roniti אמר/ה...

תודה לך מאיה.
גם לי הסתיו עושה טוב
אני מסוגלת לצלם עצים בלי סוף רק בגלל הצבעים :}}

לא ספרתי לדעתי, משהו בסביבות 20 עוגיות.

Roniti אמר/ה...

חחחחחחח
האדרנליין היה בשיאו ואם הייתי הולכת למיטה בטוח לישון לא הייתי מסוגלת.

תודה לך יקירתי
שמחה שאהבת.

Roniti אמר/ה...

ווואוו איך שאני שמחה לקרוא תגובות כאלה!
כל הכבוד אנונימית שמחתי מאוד שאהבת.

תודה לך על התגובה }{

Roniti אמר/ה...

יפתי הפיה
בכל מקום כיף לי לקרוא את התגובות שלך.
שמחה שאהבת וצודקת יש משהו בטעמים האלה שלנצח ישארו מנצחים.

נשיקות וסתיו מקסים גם לך :}

רבקה אמר/ה...

הם היו כל כך טעימות ורכות העוגיות האלו
יאמייי

Unknown אמר/ה...

רונית!
חחח כןכן מצאתי תבלוג :)

העוגיות נראות סוף הדרך...

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife