יום שני, 12 באוקטובר 2009

עוגיות קרם לימון






הקיץ עזב אותנו והסתיו העונה הכי יפה בשנה הגיעה..
הימים מתקצרים המזגן נסגר עד להודעה חדשה והעצים משנים את צבעם הופכים אדומים חומים צהובים..
כמה כיף להיות בבית בימים כאלה עם כוס שתיה חמה ועוגיות קרם לימון.

אי אפשר להאשים אותי באהבה בלתי מתפשרת ללימון, העוגיות האלה פשוט מאסט - הן יפות וטעימות וקלות
ופשוט מסוג העוגיות שרוצים רק עוד אחת בשביל להעמיק את הטעם ולא יכולים להפסיק!


עוגיות קרם לימון
לעוגיות
110 גרם חמאה בטמטפורטת החדר
90 גרם סוכר
3 חלמונים
1/4 כפית מיץ לימון
1 כפית קליפת לימון מגורדת
180 גרם קמח
2 גרם מלח.

אופן ההכנה:
בקערת המיקסר להקרים חמאה וסוכר קליפת לימון ולימון ביחד עד לתערובת אחידה
להוסיף חלמונים בהדרגה ולערבב עד שהכל מתאחד.
להוסיף את הקמח והמלח ולערבב עד לקבלת בצק.

להעביר את מסת הבצק לשקית זילוף עם צנתר כוכב ולזלף לעוגיות מלאות עגולות (כמו בתמונה)
לאפות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות כ-12 דקות או עד שהעוגיות מזהיבות.
לצנן בחוץ.

מילוי קרם וניל לימון

2 כפות חמאה + 1 וחצי כפיות חמאה חתוכה לקוביות
1 וחצי כוסות אבקת סוכר
1/2 כפית תמצית וניל
3 כפות שמנת מתוקה
1/2 כפית גרידת לימון
אופן הכנת הקרם

בסיר קטן להמיס חמאה על להבה בינונית עד זהוב חום, להסיר מהאש ולהוסיף את אבקת הסוכר תמצית הוניל והשמנת המתוקה
ולערבב היטב עד לקבלת משחה קרמית להוסיף את גרידת הלימון לצנן מעט.

לצפות עוגיה אחת בקרם ולהצמיד עוגיה נוספת ולהתענג !


14 תגובות:

נטלי אמר/ה...

נראה מעולה :-P
אוהבת עוגיות לימון, ועם המלית זה נראה מושחת וטעים, בדיוק כמו שאני אוהבת:-) ינוסה בקרוב, תודה!

נטלי

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

אוי, כמה שהתגעגעתי לבית הזה כאן.
העוגיות האלו הולכות להיעשות במהרה ודיווח יגיע בהתאם ...

מלכה שלי , את .

פנינהט אמר/ה...

אוהבת כל דבר שיש בו טעם לימוני ואלה נראים שווים במיוחד

Roniti אמר/ה...

תודה נטלי
הן באמת מושחתות וטעימות שאי אפשר להפסיק.

בהצלחה יקירתי
יום קסם לך !

Roniti אמר/ה...

ארי יקרה לנו
התגעגענו אלייך יותר!
ספרי לי איך יצא , מקווה שתאהבי בדיוק כמוני.

נשיקות לכולם }{

Roniti אמר/ה...

תודה לך פנינה יקרה
שמחה שאהבת }{

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

רציתי להגיב לך על הלחמניות ההורסות של הפוסט של היום, אבל הבלוג לא מאפשר לי כי לא נפתח שם חלון לתגובות, אז הנה אני פה, אבל מגיבה על הפוסט ששם (באמא שלי, פיצול אישיות את עושה לי....)
אז כפרה, אחושקשוקי של לחמניות.
אני כבר הולכת להכין אותן בכמות כפולה .
אדווח לייטר איך יצא.
נשיקות ליפים יפים שלך.
כולל לפוסטר שלי (זה שנרדם על הדשא...)

אינעל אבוק !~!!!!!!
8 אותיות יש לי להקליד עכשיו בקוד.
למה לא 4?
למה לא 5?
8 ??????

תראי מה שאני צריכה לעשות בשבילך ...והן עוד כתובות על העוקם, יעני לבלבל את האוייב.
מי הדפוק שהמציא את הקוד הזה?
ומי הדפוק שמסכים לכתוב את זה?
אני ...

fairy_mi אמר/ה...

אחחח איזה עוגיות מהממות!
אני מתה מתה מתה על לימון בכלל ובמאפים בפרט
והעוגיות הללו ממש שבו את לבי...
הן כל כך יפות וחמודותתתתת שפשוט אפשר להסתכל עליהן וזהו :)
(פשוט כי אי אפשר לאכול, יותר טוב מכלום, לא?)
נשיקותת

Roniti אמר/ה...

ארי בייבי נשבעת לך שאין לבלוג שום דבר נגדך להיפך הוא מאוהב בך אנושות
אולי בגלל זה מנסה לשחק אותה hard to get ?
חחחחח
יפתי כל תגובה שלך מרעידה לי את הבטן ואני צוחקת פה עד שאנשים בטוחים שאני רואה את סיינפלד על המחשב.

תודה יפתי מנשקת ומחבקת ועוד נעים בגב
}{

Roniti אמר/ה...

תודה לך ענבל הפיה :)

הייתי צריכה חיזוקים במטבח אחרי שלל כישלונות שנחלתי.
אבל לא עוד הסוף שבוע הזה אני מתכוונת לנצח את האוייבים.

נשיקות סוף שבוע נפלא לך!

lini65 אמר/ה...

נראה מעולה, אוהבת מאפים, עוגות ועוגיות עם לימון , הטעם פשוט מעדן !!!
רציתי לדעת אם תוכלי לומר בגרמים את כמות החמאה בקרם לימון ? וכמה עוגיות יוצאות מהכמות הזו ?
תודה ואוהבת לקרוא את הכתבות בבלוג שלך !

רבקה אמר/ה...

פששש
איזה תמונות!
אין על העוגיות לימון האלה
כמעט מתחרות עם המקרוניות או איך שלא קוראים להם=]

אנונימי אמר/ה...

גם אני מתכננת עליהם....ניראה מצוין!!!

לפחות בעלי ואני בטוח נהנה מהםםםם...

תודה יקרה שלי

אוהבת את הבית הראשון שלך[זה]

חיבוק חם של תודה
שבת נהדרת
שונט

@ ברלה @ אמר/ה...

ניראה 10

אשמח לדעת באיזה קוטר הצנטר כוכב.

אני הכנתי לא מזמן פחזניות והיה לי מאוד קשה לזלף.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife