יום שני, 8 ביוני 2009

לימון קארד


בעצם, הכל התחיל ממתכון לפאי קיצי שראיתי באתר אמריקאי באינטרנט.
בתור חובבת לימונים אהבתי את השילוב של פירות היער על קרם פאי לימוני ולא חיכיתי יותר מדי , רצתי לקנות את המצרכים.

אחרי קריאה מדוקדקת באופן ההכנה ראיתי שצריך לקרם הפאי לימון קארד ונזכרתי במתכון שזכה לתגובות אוהדות ביותר בפורומי האוכל, מתכון שהביא טל מבלוג "מה יש לאכול".

שמחתי שסוף סוף יש גם לי סיבה טובה להכין לימון קארד.
הרי בשביל להכין את הפאי אני חייבת ללכת לפי השלבים ולהכין קודם לימון קארד ורק אחרי זה את הפאי, רק שאני מקווה שישאר לפאי מספיק מהטעים מתוק חמוץ הזה שהוא קצת ריבה וקצת ממרח וקצת פודינג עם טעם כל כך אחר שמשאיר טעם של עוד אחרי שרק קצת מלקקים ממנו ועוד קצת..


הכנתי 2 צנצנות ומבדיקה שערכתי באתרי אוכל באינטרנט מצאתי אוצר של מיליוני מתוכנים מדהימים לשילוב של החמוץ מתוק ממכר הזה. (יובא בהמשך)

אז קודם לרוץ להכין את הלימון קארד ואז הכי מתאים לימות הקיץ מתכונים מרעננים בטעם לימוני.

לימון קארד

גרידה מלימון אחד
4 ביצים
כוס מיץ לימון טרי
350 גרם סוכר
150 גרם חמאה

אופן ההכנה:

בסיר בעל תחתית עבה, לטרוף את כל החומרים למעט החמאה.
להנמיך את הלהבה למינימום, להוסיף את החמאה ולערבב עד שכל החמאה נבלעת.
לבשל עוד 2-3 דקות עד שבועות עולות מהסיר כאשר מפסיקים לערבב.
להעביר לצנצנות מעוקרות ולשמור את הצנצנות הפוכות עד לצינון מוחלט של הקארד.
לשמור במקרר.



13 תגובות:

fairy_mi אמר/ה...

יקירתי זה נראה משגעעעע!
אני מטורפת על למון קארד ובכלל מתוקים לימוניים מאשר הם...
נראות יפות יפות הצנצנות שלך, צהבהבות ומבריקות
אהבתי מאוד :)
יאללה עכשיו אפשר לתקתק עוגות ועוגיות עם למון קארד, תענוג אמיתי

טל אמר/ה...

נראה מעולה! הצבע והמרקם פשוט עושים חשק ללקק את המסך...
אפשר להכין את הקארד גם מפסיפלורה וזה יוצא עוד יותר טעים (לטעמי)
ובחיפוש בגוגל למשהוא שבכלל לא קשור לאוכל מצאתי את הדבר הבא שאני הולך להכין:

http://www.bbcgoodfood.com/recipes/4285/lemon-and-raspberry-curd-tarts

יובל אמר/ה...

נראה חבל על הזמן, אני משתעשע ברעיון להכין כזה... יש לי עדיין לא מעט לימונים מהעץ במקרר.

אולי זו הדרך לנצל אותם!

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

תצחקי, עד ממש לא מזמן לא ידעתי בכלל מה למון קארד, אבל למדתי להכיר ו... כפרה על הפאקינג למון קארד הזה.
ואת...
התגעגעתי אליך יא ינשופה שלי.
עוד מעט אעשה השלמות על כל מה שפספסתי בימים האחרונים האלו שלי.
מ'לשות... לא שתיתי, מה את רוצה...
קורה!
אז הכל בסדר ועוד מעט אכתוב לך.
(אני עם בלגן פה. תני לי להאכיל את הגדוד שרועי הביא לפה ואז אתפנה).
נשיקות אהובתי.
התגעגעתי אליך, שתדעי !

מרילין איילון אמר/ה...

WOW איזה תמונות משגעות עשית ללמון קארד האלה....
אני לא מכירה את זה בכלל...זה ממרח? נשמע לי מעניין ועים..גם אני חובבת לימון. מחר ב"ה אבקש מבעלי להוריד את הלימונים שנמצאים שם למעלה איפה שאני לא מגיעה...מאוד רוצה לנסות!

Roniti אמר/ה...

תודה לך ענבלי
האמת שלא ידעתי כמה ממכר וטעים עד עכשיו, וכמה כיף לגלות טעמים חדשים וטעימים כל כך.
בדרך.. מבטיחה }{

Roniti אמר/ה...

תודה לך טל, בזכותך התוודעתי לטעם חדש ולמליוני מתכונים נפלאים ומבטיחים!!

המתכון נראה שווה ביותר.
:}

Roniti אמר/ה...

לך על זה יובל.
כל כך טעים קל ושונה.
אני בעד!

Roniti אמר/ה...

ארי יפה שלי, גם אני לא הכרתי עד עכשיו לגמרי , ידעתי שזה משהו מלימון אבל בכלל לא ידעתי מה הטעם והמרקם
ואוו איזה הפתעה טעימה וממכרת גיליתי, לספר לך שבבוקר אני עם הקפה כבר מתלקקת על זה ? נשבעת לך.

שמרי על עצמך יפתי.
נשיקות }{

Roniti אמר/ה...

מרילין יקירתי, הצלחתי רק בזכות יום קיץ ושמש, כמה שמחתי שאפשר סוף סוף לצלם בחוץ (אחרי שבועות של גשם לא פוסק)

הלימון קארד זה יותר ממרח, פודינג או אפילו קרם; אפשר לצפות עוגות למלא עוגות , טעים טעים, תנסי את תאהבי את הטעם.

נשיקות.

רבקה אמר/ה...

זה היה כל כך טעים ומרווה!

Roniti אמר/ה...

תודה לך רבקה, ילדה יפה שלנו
נשיקותתתת }{

רבקה אמר/ה...

=]אני מתגעגעת כבר ללכת לג'ים!!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife