יום ראשון, 26 באפריל 2009

סלט פיטריות חמות










המעבר לארה"ב לפני מיליון שנים נתקעו לי בראש מתכונים מאז שעזבתי
אני עדיין מפנטזת על עוגות מקפולסקי, סברינות
וכל מיני מנות שכבר מזמן לא קיימות , עזבו ובמקומן הגיעו חידושים ושינויים..

יש מאכלים שלא משנה כמה שנים יעברו , תמיד אני אתגעגע לטעם, תמיד אני אחזור לאותו מקום בו אכלנו את המנה הזאת ולנצח אתייק את החוויה שקשורה למקום.
וככה זה אצלי לגבי סלט פיטריות חמות שמגישים על חומוס, הטעם תמיד יזכר לטובה,
היינו אוכלים את זה בנאפיס לצד פיתות חמות ומתענגים על כל ביס..

לקראת חג העצמאות מה יותר מתאים אם לא סלט כזה כשהבשרים חמים מוכנים והחומוס משתדרג לאלפי דרגות.

אפשר להוסיף צנוברים למי שאוהב, אפשר לאכול את זה גם כסלט קר, ואפשר כתוספת לסטייק או בשרים.

סלט פיטריות חם (מקור engel 123)

סלסלת פיטריות טריות שלמות וחתוכות (אפשר לשלב גם שימורי פיטריות)
1 בצל פרוס לפרוסות
שמן לטיגון
פלפל שחור
כורכום
אבקת מרק
1/2 כוס מים

אופן ההכנה:
במחבת כבדה מטגנים את הבצל בשמן עד להזהבה
מוסיפים את הפיטריות ואת הפלפל השחור הכורכום ואבקת המרק
לאחר 8-10 דקות כאשר התערובת מתעבה מעט מוסיפים מעט מים ומלח ומכבים את האש.

יום העצמאות שמח!

8 תגובות:

Unknown אמר/ה...

בהחלט גרמת לי לגעגועים :)

תודה על המתכון, רעיון נפלא ...

יום טוב,

אמיר

אנונימי אמר/ה...

מתכון מהמם שהטעם עוד בפה מאז שעזבת לארה"ב כמה דברים קטנים השתנוכמו קפולסקי שכבר לא קיים - מסתבר שהוא לקח את עזיבתך הכי קשה !!!
אני דווקא אכין את הסלט לערב על האש ביום העצמאות ואפזר מלמעלה צנוברים קלויים
תודה שאת מחזירה אותי 10-12 שנים אחורה, בגילי המופלג זה משמעותי
אוהבת אחותך מישראל
חן

Roniti אמר/ה...

תודה אמיר
נעים להזכר ולטעום אוכל נוסטלגיה

כנראה שהמרחק גורם לזה.

חג שמח ממרחקים למרחקים

:}

Roniti אמר/ה...

אחותי אוויש הצחקת אותי
לקח קשה את עזיבתי קפולסקי...ידעתי שאסור לי לעזוב.

בהצלחה יפה שלי
תהני ותתענגי
ואני פה תמיד לגרום לך להיות יפה וצעירה

מתה עלייך.

רבקה אמר/ה...

זה נראה כל כך טעים

Roniti אמר/ה...

תודה מתוקה שלנו
רציתי שתטעמי, אני לא זוכרת אם בסוף אכלת מזה או לא..

נשיקות.

Gal Cohen אמר/ה...

ALWAYS have to make the best and greatest foods whenever im not around!SO not fair, tov lo hashov, it looks amazing and i finished the hummus the next day!<333

Roniti אמר/ה...

My luv !!!
actually we did shabat dinner hafif only because you weren't home
whenever you'll tell me all make you a fresh new one, capara sheli you know that ema loves you maod maod

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife