יום ראשון, 19 באפריל 2009

חופשת אביב

ספינת החלומות ..

עוד מהספינה


כלב ים מחכה לאפרוח על המיטה שלו

צפרדע מגבת מחכה לילדים

ואיך אפשר בלי לצלם אוכל....?
גם כלבלבון ממגבת..

ברחנו לנו מהקור הניו-יורקי הכי רחוק שאפשר לתפוס קצת שמש וקצת חום
ואחרי 10 ימים של שיכרון חושים אמיתי אנחנו שוב בבית
למזלנו קידם אותנו מזג אויר נעים בשובנו הביתה, והנחיתה קלה יותר
אני עדיין מתנדנדת על גלים עדינים וחלומיים ולא מאמינה שהחופשה הסתיימה..

היינו בפלורידה ,
התחלנו בדייטונה בייץ, הפלגנו לקיי ווסט ומשם למכסיקו לאי בשם קוזמול


דייטונה ביץ' פלורידה

זריחה משגעת בפלורידה

כמה כיף היה להיות עם המשפחה המדהימה הזאת שלי ביחד,
החופשה היתה נפלאה בזכות כל אחד מהם שדרך עיניו הצליח להעביר את החוויה, את הצחוקים את ההנאות הקטנות מדברים שכמעט התפספסו לנו בדרך..


קיי ווסט - אי שמתאהבים בו ממבט ראשון



אכלנו אוכל מעלף

ראינו מקומות מדהימים

לקחנו שמש בכיסים ובעוד מקומות לזיכרון
והתמונות עכשיו הם ההוכחה מהמתוק מתוק שעוד שנשאר

עוגנים בקוזמל מכסיקו עם זריחה חדשה

קוזומל מכסיקו

ואיך אפשר בלי לקנות קצת מזכרות - תמצית וניל טהור במכסיקו

וקצת תמונות מהיופי בתוך הספינה, עיר שלמה

פינת אוכל סיני בספינה - בוחרים את המצרכים ועושים את האוכל במקום

הנה, שוב בבית עם הבלוג ואיתכם ותמונות שאפשר כמעט לגעת..

היה טוב אבל טוב לחזור הביתה!

מסיבת סיום במכסיקו

מתוק מתוקחגיגות יום הנישואין ממשיכות, אישי מפתיע בעוגת יום נישואין..

עוגנים במיאמי, חוזרים הביתה..

13 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

משגע אחותי שלי ומגרה איזנ יופי של מקומות העיקר שנהנתם ביג טיים
נשיקות חן

אנונימי אמר/ה...

שלום!
קודם כל אני חייבת לשבח אותך על הבלוג המצויין!המשיכי כך!
יש לי שאלה דווקא בנוגע למתכון שפרסמת בבלוג לפני זמן מה-הרוגאלך שוקולד.
לכמה רוגעלך הספיקה לך הכמות?!
בתודה מראש:)
אלינה.

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

אהובה שלי...
אני מחייכת בעונג.
למה?
כי זה בדיוק מה שהגיע לכם !
ליהנות, לנח, לצבור כוחות ולמלא מצברים על מנת להמשיך הלאה.
אני אוהבת אותך ואת כל הנספחים.
מאוד.
הנה, הראל בדיוק נתן גרעפס לאות הסכמה...
מחר בבוקר תמונות בדרך אליך.
נשיקות בייב.
ארי.

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

וואי, עכשיו מצאתי איפה מסמנים כדי לקבל תגובה על תגובה...
:-))
הבלונד... הוא נותן בי אותותיו...

fairy_mi אמר/ה...

פונצ'ית מקסימה!
עכשיו הבנתי לאן נעלמת בשבועות האחרונים...
ואני נכנסת שוב ושוב ולא מבינה איפה את :)
החופשה נראית פשוט חלומית!
נראה שנהניתם מאוד וביקרתם במקומות מקסימים ומעניינים
מקווה שהצלחת גם לנוח היטב
וברוך שובך!
ענבל

Roniti אמר/ה...

תודה יקירתי, היה באמת מדהים וכייפי אמיתי.
נשיקות אחותי.
}{

Roniti אמר/ה...

תודה לך אילנה.
מחמם לי את הלב לקרוא תגובות כמו שלך.
לגבי הרוגאלך שוקולד - יצאו לי 3 מגשים של 12 רוגאלך , תלוי כמובן בגודל שאת תעשי אבל כעיקרון בין 35 ל-40 עוגיות.
בהצלחה.

Roniti אמר/ה...

ארי קסם }{
תודה לך , לכולם מגיע חופשות וכיפים.
אוהבים בחזרה כולם ותמיד.

נשקי את הראלי המון וחזק }{

Roniti אמר/ה...

חחחחחחחחחח
אין כמו הבלונד - שולטטטטטטטטט

Roniti אמר/ה...

תודה ענבלי
החופשה היתה בדיוק כזאת, חלום שאנחנו מתעוררים ממנו לאט ועם זיכרונות מדהימים.
תודה לך
ברוכה הנמצאת !

Unknown אמר/ה...

ניראה אחלה חופשה...
תענוג..המקומות יפים ,השקיעות והזריחות מרגשים ביותר..
מתאים לחופשה אוהבת ומישפחתית..

שמחה שחזרתם..
חיבוק חם וענק
שונט

Roniti אמר/ה...

תודה לך יקירתי
נעים לחזור הביתה עם תגובות כאלה.

חיבוקים ונשיקות
}{

דורה אמר/ה...

אוי מה זה חיות המגבת ההורסות האלה? זה פשוט מקסים! מאחלת התאקלמות קלה ותחזית גלים רגועה להמשך השנה :)

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife