יום שלישי, 7 באפריל 2009

בראוניס לפסח




אין דבר שאי אפשר לאכול בפסח..
זהו - זה רשמי
!

אם פעם היינו יושבים ומפנטזים על האוכל של אחרי פסח היום אני מוצאת את עצמי עסוקה בלאסוף מתכונים שאפשר להכין בפסח
יש הכל ממש.. כל דבר שאוכלים ביום רגיל אפשר כיום לאכול בפסח.

את ניג'לה אני מעריצה, רואה את תוכנית הבישול שלה בטלויזיה אוספת באהדה את הספרים שלה ונהנית ממתכונים מדהימים
.
את הבראוניס שלה אני מכינה לא רק לפסח אלא תמיד, פתאום נזכרתי שאין בהם טיפת קמח והם מתאימים לפסח. לרוץ להכין!

בראוניס - מתוך הספר Nigella Express
225 שוקולד מריר
225 גרם חמאה
2 כפיות תמצית וניל
200 גרם סוכר (1 כוס)
3 ביצים
150 גרם אגוזים קצוצים גס

לחמם תנור ל-170 מעלות.
בסיר כבד על להבה בינונית להמיס חמאה ושוקולד.

להוסיף לסיר תמצית וניל וסוכר לערבב ולצנן מעט.

להוסיף את הביצים והאגוזים לסיר ולערבב היטב.

להעביר את התערובת לתבנית מרובעת בגודל 24 ס"מ משומנת ולאפות בין 25 ל-30 דקות (יתכן שיותר)

העוגה מוכנה כשהבסיס יבש אך העוגה עדיין קצת לחה
ברגע שהיא מצטננת היא תתקשה יותר, לחתוך לריבועים ולהגיש בתוספת גלידה חג טעים ושמח


חג שמח וטעים ביותר

4 תגובות:

נטלי אמר/ה...

נראה טעים לאללה! אני מאוד אוהבת את המתכונים של נייג'לה אהובתי:-)
חג שמח!

Roniti אמר/ה...

תודה נטלי
גם אני היא מקסימה ויש לה תוצרות נהדרות.

חג שמח
מחכה שמישהו יזרוק אותי כבר מהמטבח החג הזה!!!

fairy_mi אמר/ה...

נראה מצוין, והדבר הכי מצוין כאן הוא שהמתכון לא מכיל שום קמח תפוחי אדמה או קמח מצה... לא אוהבת את העוגות המיוחדות לפסח, מעדיפה את הנטולים מראש.
פסח נפלא לך ולכל המשפחה

Roniti אמר/ה...

תודה לך יקירתי
שימשיך להיות חג שמח וטעים
:}

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife