יום שלישי, 28 באוקטובר 2008

עוגיות שוקולד צ'יפס



אין כמו עוגיות שוקולד צ'יפס רכות
במיוחד כשהן יוצאות נימחות עשירות בשוקולד נמס והעיקר שהן קלות להכנה
שוב, גם הפעם המתכון שלי דווקא מאריזת השוקולד צ'יפס נסטל'ה Nestle
וגם הפעם מומלצות מאוד, דקיקות וטעימות..הילדים גמרו חילקו לחברים ובאו לבקש נגלה נוספת , סיפור הצלחה!

מצרכים:
1/4 2 כוסות קמח
1 כפית סודה לשתיה
1 כפית מלח
2 כוסות שוקולד צ'יפס (נסטלה לצורך העניין)
220 גרם חמאה רכה
2 ביצים גדולות
1 כפית תמצית וניל
3/4 כוסות סוכר
3/4 כוסות סוכר חום

(אפשר להוסיף אגוזים קצוצים, צימוקים, חמוציות)

אופן ההכנה
לערבל סוכר לבן סוכר חום חמאה ותמצית וניל במיקסר עד לקבלת מרקם אחיד ואוורירי, מוספים את הביצים אחת אחר השניה ומערבבים עוד דקה עד שהעיסה מאוחדת
בעזרת לקקן (מרית) מנקים את צדדי הקערה ומנמיכים את קצב מהירות העירבול
בעדינות ולאט מוסיפים את הקמח, אבקת הסודה והמלח לתערובת הביצים והסוכר
כאשר התערובת הומוגנית מוסיפים את שוקולד הצ'יפס לקערה ומערבבים בעזרת המרית, לא במיקסר
זה הזמן גם להוסיף אם רוצים אגוזים, צימוקים ולערבב בעדינות בתערובת הבצק.
לחמם תנור ל-250 מעלות
לרפד תבנית אפייה בנייר אפייה ובעזרת כף להניח תלולית תערובת בצק במרווחים (העוגיות מתפרקות משטתחות)
אופים בתנור בין 8 ל-10 דקות , אני תמיד מוסיפה דקה כדי שהם יצאו פריכות יותר.

בתיאבון!


7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אילו שזופות ויפות הן! ברור שהילדים יחסלו במהירות :)

Roniti אמר/ה...

שזופות ופריכות.. תודה לך :}

Gal Cohen אמר/ה...

YAMMY BEHIATT EMA EZE MAERR AHALNO ET AKOL!!!!!!!!!!!!

Roniti אמר/ה...

just tell me when u want me do more your wish is my command

תודה ילד יפה.

אנונימי אמר/ה...

לא רק יפה ומגרה נראה יאמי
את גם מצלמת לבדך?
חן

Roniti אמר/ה...

כן חן, אני נהנית לבשל לאפות ולצלם, כשהתאספו לי מיליוני תמונות אוכל הבן שלי החליט שהגיע הזמן לפרסם בלוג ובזכותו יש לי בלוג אוכל :)

Unknown אמר/ה...

איפה אפשר לקנות שוקולד ציפס של נסטלה??

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife